About Me

My photo
kapit, ssarawak, Malaysia
IBANZ GURL...KNOWS IBAN LANGUAGE,

Friday, April 27, 2012

luahan hati..

hari yang pling tak dpt aku lupakan..dia memanggil ku.. kenapa kmu tak nak jumpa saya,,,tak nak jumpa? aku pula bertanya balik soalan yg sama...tak depun jwb ku ..padahak memang pun..mana mungkin aku mau bjumpa dgn nya.. sdgkan aku tahu hatiku bakal disakiti..aku akan hampa,,,ya hampa adalah jawapan yg ku terima nanti...bisik hatiku.
dia pun menyuruh aku mengikuti nya.. apalagi mcm keldai dtarik tali di hidungnya..keldai...wah sebarang saja ku ini guna pepatah melayu... patut BM ku,.. 4 sekadar kredit kunun..aku pun membuntuti nya....
di[endekkan ceritalah..haaa linnny... pn siti sdh bg saya confirmation ini.... TAPI... nah memang aku da agak dah,,,, hati ni da mula sakit segala peluru ku da tersedia dan minta utk d lepaskan saja ni,,, sambunglagi cerita si dia tdi tu..Tapi? tapi kenapalah.. ma....n..KENAPA.. sebab..saya tak puas hati dengan nursing proses kamu... arghhh dasar manusia memang tak pernah puas...tak pernah bersyukur... sampai rampas laki org  bisik ku dlm hati.....oooo jawabku. aku pun bertanya kembali aku pun tak puas hati dengan alasan yg diberikannya...tapi aku tak rampas hak org...ye...ada alasan lain kah matron,.... sekali lg ketidak piashatian ku timbul....mm tak ade jwbnya.... arghhh makin aku panas rasa nak ku baham saja c diatu...aku sambung lagi mana2lah tau hati dia lembut...kenapalah kwn sya kat kchg n limbang da cnfim..6 bln sja....dia pandailg mjawab.. kenapa kmu dpegang org limbang...oo tak lah matron cuma nak bandingkan saja....begini saja lah matron,, kalau  kau  tak puas hati dengan kerja aku d wad bgtau msa tu jugalah...spya saku tau bh..nah itulah saya nak btau kmu... katanya..sataknak sekarang  nak masa tu jg jwbku..peduli aku aku dh makin biadap i... tak guana org tua,,,,menambahkan dosa ku sja...pendekkan cerita... oklah linny...saya mau tahan sebulan n tengok,, kmu kerja mcm mana... yalah.. n pk mesti buat ye... bah tenguklah matron...jgn tgok2,,,msti buat tengok lah jwbku blk smbil melangkah pergi Tensonnn jwbku sepoi2 bhsa d bwa angin lalu...rupa2 nya y jg batu api tadi tuu c taipiiii ppuan tua kerepot aku nampak dia duduk d siti paduhal diam 2 besi dia tu berrrrkarat,,,,dia yg menceritakan y aku tak nak jumpa matron tu msa aku g matron opis td tu..inilah cerita aku sebagai seorang jururawa yang tak dihargai oleh org atasan....

No comments:

Post a Comment