About Me

My photo
kapit, ssarawak, Malaysia
IBANZ GURL...KNOWS IBAN LANGUAGE,

Wednesday, January 16, 2013

28.12.12

masih ku ingat tarikh keramat itu aku terlibat dalam kemalangan jalan raya,aku memandu kemujong mau dan balik ke rumah panjangpad hr tu adalah last aku keja malam.kereta ku telah melanggar van org... kereta ku remuk redam.. dan ta k dpt di guna lg. korang mau tenguk ni lah kenyataan nya

                                                       ni gambar QST 6253 dari jauh  

                                                           ni gambar QST 6253 dari dekat


                                                              QST 6253dari  hadapan
                       gambar dr belakang...masih elok lg belakang ketaku...tengok dr belakang memang tak                  

                                                                       sangka aku xciden
                                                           
                           625 tertanggal sudah

 van


                                             sedih betul aku tengok bumper hadapan keta ku...


    permandangan dalam selepas di towing da sampai bengkel...nasib ada airbag... kalau tak dgn  aku skali
                                                                                 mati


                                                                             
                                                                                    airbag



                                                cermin sebelah driver saja yang retak....




 tak sangka ini terjadi padaku... walaubagaimanapun aku bersyuku kepada TUHAN kerana telah menyelamatkan aku bapa ,ibu macik.dan semua penumpang van kerana telah menyelamatkan nyawaku daripada kemalangan itu....<<<<.TERIMA KASIH TUHAN YESUS>>>  engkaulah penyelamatku...
                                     aku ibarat mati hidup semula..kerana engkau telah
 bersama ku susah dan senang..









Friday, April 27, 2012

luahan hati..

hari yang pling tak dpt aku lupakan..dia memanggil ku.. kenapa kmu tak nak jumpa saya,,,tak nak jumpa? aku pula bertanya balik soalan yg sama...tak depun jwb ku ..padahak memang pun..mana mungkin aku mau bjumpa dgn nya.. sdgkan aku tahu hatiku bakal disakiti..aku akan hampa,,,ya hampa adalah jawapan yg ku terima nanti...bisik hatiku.
dia pun menyuruh aku mengikuti nya.. apalagi mcm keldai dtarik tali di hidungnya..keldai...wah sebarang saja ku ini guna pepatah melayu... patut BM ku,.. 4 sekadar kredit kunun..aku pun membuntuti nya....
di[endekkan ceritalah..haaa linnny... pn siti sdh bg saya confirmation ini.... TAPI... nah memang aku da agak dah,,,, hati ni da mula sakit segala peluru ku da tersedia dan minta utk d lepaskan saja ni,,, sambunglagi cerita si dia tdi tu..Tapi? tapi kenapalah.. ma....n..KENAPA.. sebab..saya tak puas hati dengan nursing proses kamu... arghhh dasar manusia memang tak pernah puas...tak pernah bersyukur... sampai rampas laki org  bisik ku dlm hati.....oooo jawabku. aku pun bertanya kembali aku pun tak puas hati dengan alasan yg diberikannya...tapi aku tak rampas hak org...ye...ada alasan lain kah matron,.... sekali lg ketidak piashatian ku timbul....mm tak ade jwbnya.... arghhh makin aku panas rasa nak ku baham saja c diatu...aku sambung lagi mana2lah tau hati dia lembut...kenapalah kwn sya kat kchg n limbang da cnfim..6 bln sja....dia pandailg mjawab.. kenapa kmu dpegang org limbang...oo tak lah matron cuma nak bandingkan saja....begini saja lah matron,, kalau  kau  tak puas hati dengan kerja aku d wad bgtau msa tu jugalah...spya saku tau bh..nah itulah saya nak btau kmu... katanya..sataknak sekarang  nak masa tu jg jwbku..peduli aku aku dh makin biadap i... tak guana org tua,,,,menambahkan dosa ku sja...pendekkan cerita... oklah linny...saya mau tahan sebulan n tengok,, kmu kerja mcm mana... yalah.. n pk mesti buat ye... bah tenguklah matron...jgn tgok2,,,msti buat tengok lah jwbku blk smbil melangkah pergi Tensonnn jwbku sepoi2 bhsa d bwa angin lalu...rupa2 nya y jg batu api tadi tuu c taipiiii ppuan tua kerepot aku nampak dia duduk d siti paduhal diam 2 besi dia tu berrrrkarat,,,,dia yg menceritakan y aku tak nak jumpa matron tu msa aku g matron opis td tu..inilah cerita aku sebagai seorang jururawa yang tak dihargai oleh org atasan....

Saturday, October 29, 2011





tak sabar nak cuti tinggal 6 hari lagi.......anyway....just wait. the day....oh no i cant wait that time....

Monday, October 3, 2011

aduhhhhh

bo times 4 today felt unwell..and  abdominal discomfort....i dont know what somthing wrong im taking yesterday.....watery stool with large amount,,,,,yellowish stool..oh my god

Monday, September 26, 2011

time boring.....

                                                                  Jelingan manje......




                                                                jelingan maut....wahhhh



                                                                  pose maut